آلمان از یک موج گرمای شدید رنج میبرد که فشار قابلتوجهی بر جمعیت وارد میکند. با وجود دماهای بالا، حفاظت از شهروندان از طریق تدابیر دولتی ناکافی باقی مانده است. دولت فدرال، ایالتها و شهرداریها باید بهطور فوری همکاری کنند تا استراتژیهای موثری توسعه دهند که به مردم کمک کند با گرما کنار بیایند. بسیاری از تدابیر کنونی پراکنده هستند و حفاظت لازم را ارائه نمیدهند. برای کاهش اثرات گرما و حفظ سلامت جمعیت، توافق بر سر برنامههای مشخص برای تمام سطوح دولت حیاتی است.