بیمارستان‌های آلمان با خطر ورشکستگی مواجه هستند

تاریخ نشر: 2026-06-22
انجمن بیمارستان‌های آلمان (DKG) از وضعیت نگران‌کننده‌ای در سیستم بهداشت و درمان آلمان هشدار می‌دهد. بر اساس گفته‌های DKG، اگر بسته صرفه‌جویی فعلی وزیر بهداشت نینا وارنکن به همان شکل فعلی اجرا شود، هر بیمارستان دوم در آلمان ممکن است ورشکسته شود.

DKG یک سناریوی تیره و تار را توصیف می‌کند که در آن نه تنها ثبات مالی بیمارستان‌ها در خطر است، بلکه مشاغل هزاران کارمند نیز در معرض خطر قرار دارد. هشدارهای DKG در زمانی مطرح می‌شود که سیستم بهداشت و درمان آلمان در حال حاضر تحت فشار است.

خبرهای بیشتر

مقالات و موضوعات مرتبط بیشتر را ببینید.